Z Raporu - Mart '09

  • İş dünyasına adımımızı attık mart ortası itibariyle. Stajımsı birşey de olsa önemli olan o havayı biraz solumak bittabi. Eh amacımız da o zaten, zira boş cv'ye kimse iş vermiyor hele ki bu zamanda.
  • Saçları kestirmeyeli tam -günü gününe- 9 ay olmuş. Oynayıp şekil vermeyeli ise bir 5-6 ay olmuştur heralde. Saçımla oynamayı özledim lan.
  • Kurs haftaya bitiyor. Nisan 10 itibariyle -askerliği saymazsak- kesintisiz 18 yıl süren öğrencilik hayatıma noktayı koyuyorum. Artık resmen işssizim.
  • Geçen hafta yiğenim evlendi. Daha önce de yaşıtım, arkadaşım veyahut akrabam birileri evlenmişti fakat kendini bildin bileli birşeyler paylaştığın insan olunca aynı zamanda bu şahıs, değişik oluyormuş hissedilen duygular. Her ne kadar sevinsen de olabildiğince, bir acıyor insanın içi nedensiz yere, giden erkek olsa bile. Belki de bir daha eskisi gibi olmayacak diye bazı şeyler. Kafada gaipten sesler dolanmaya başlıyor ayrıca "la yoksa yaşımız gelmiş mi?" diye.

Not: Hayır arkadaşım kendimle çelişmiyorum. Ben işe iş demem iş maaşlı olmayınca. Ve evet yeğenim değil yiğenim. Tam da okunduğu gibi, tam da ona hitap ettiğim gibi.

0 bıdı bıdı:

top