Garip vol II

Son yazıda konudan konuya atlamaktan bahsedince başka bir olay geldi aklıma, sık sık başıma geldiğinden yazayım istedim. Böyle yine birşeyler düşündüğüm anlarda bir konudan başka bir konuya atlarım. Onun içeriğinde geçen başka birşeyden başka bir konuya dalarım. Böyle devam ederken bir bakarım kelalaka bir konuya gelmişim. Sonra ben bu konuya nerden geldim diye adım adım geri gitmeye çalışırım lakin ne mümkün. Belki bir iki konu geriye gidebilirim, fazlası değil. Düşün düşün deliririm ama bir türlü bulamam o konuya nerden geldiğimi. Olayın insanı daha da delirten tarafı ise, olayı unuttuktan belki birkaç saat belki de birkaç gün sonra aklımda bile değilken düşünmeye başladığım o ilk konunun aklıma gelip, "evet, o an düşünmeye bu konudan başlamıştım" demek oluyor.

Velhasıl çok fena bir durum çok, deli ediyor insanı. En az sözlerini hatırlayıp melodisini hatırlayamadığınız şarkıyı senkronize bir şekilde söyleyememek kadar deli ediyor.

0 bıdı bıdı:

top