Gelecek Program

9 bıdı bıdı:

össlem dedi ki...

aametcim sana 12 no lu bileti vermişim :) şu durumda köşede sen oturmuyorsun ve 14 numara hala bende :)

aamet jr. dedi ki...

Hadi ordan supremum :))
14 benim uğurlu sayım bi kere.
Yersen...

schule dedi ki...

ben 13 müyümm
o biletin elimde olmasını istiyorum bir an önceee (:

össlem dedi ki...

biletler bendeeee :) aamet biletler ıcınde sahneye en köşeden bakan bileti secti elleriyle :) 14 ü yanı en guzel koltugu sana ayarladım cicim :)

schule dedi ki...

:) tenkss
e tabi misafir sayılırım dimi ;)

aamet jr. dedi ki...

Benim için farketmez de, merdivenin yanında rahatsız edilmenize asla göz yumamam. İstemesem de 14'e ben oturacam artık naapalım. :P

össlem dedi ki...

bilet bende yawrucum senın dışında birinin oturacağı kesin :)

aamet jr. dedi ki...

Kısmen doğru.
O koltuğa birinin oturamayacağı kesin. :)

schule dedi ki...

canlarım Sezen sizin bu haliniz görmesin konserde aaa..

top