Wipeout

Çok uzun zamandır bir televizyon programında bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Bir süre önce başvuru reklamları dönerken görmüştüm bu yarışmayı ancak dün yayına başladığından falan haberim yoktu. Kanalları dolaşırken denk geldim ve tabir-i caizse kırıldım gülmekten. Etaplarda yarışmacıların düştüğü hallerin yanı sıra onların ağır çekimde anlatılış biçimleri ve özellikle her yarışmacıya takılan lakaplar müthüşti valla. Özellikle programın ilk yarısı çok komikti. Cuma günleri 22.30'da Show Tv'de. Kaçıranlar için ilk bölümden videolar ve her türlü bilgi için internet sitesi şurda..

2 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

Wipeout çok harika bir yarışma.Wipeout ta adrenalin,heyecan ve şans var.

aamet jr. dedi ki...

Haklısın. Ama beni onlardan ziyade en çok eğlence tarafı ilgilendiriyor. Acayip komik :)

top