Canım Ailem

Son bir aydır maç ve türevi yayınlar dışında pek televizyon izlemiyorum. İzlediğim üç-beş dizi var, onları da son zamanların modası olarak netten izliyorum. Canım ailem de bunlardan bir tanesi oldu. Sıcak, güzel kah yürek burkan kah güldüren bir dizi. İlgimi çeken hususlara gelirsek şöyle maddeleyebiliriz:

- Uğur Yücel'in performansı hakkında pek bahsetmeye gerek yok. Beklenen bir performans zira. Şöyle ağzını doldura doldura 'canum ciğerim' demesine bitiyorum desem yeridir. Ki bu kalıbın şahsım için ayrı bir önemi vardır. Böyle güzel kullanılınca da ayrı bi hoşuma gidiyor.


- Ezgi Mola, yani Feride, suratında devamlı bir gülümseme, hafif tombulluğu da tatlılığına tatlılık katıyor. Oyunculuğu da gayet başarılı. Kendi dünyasında mutlu ve umut dolu insan rolleri için biçilmiş kaftan.


- Şebnem Bozoklu, nam-ı diğer Meliha, dizinin bir numaralı yıldızı diyebilirim. Hareketleri, tavırları, konuşmaları herşeyi on numara. Hele 'Samim seni öldürürüm' demesi yok mu. Nerdeymiş bugüne kadar, bu yaşa kadar niye keşfedilmemiş bu yetenek diyordum aslında. Lakin şu an öğrendim ki 20.08.1979 doğumluymuş. Vay anasını demekten kendimi alamıyorum.


- Dizideki şahsi yıldızım -en azından ilk 4 bölüm için- İlker Aksum yani Halim. Birbirlerini seviyorlar, güzel bir ilişkileri var. Birgün birisi geliyor. İçine bir his düşüyor. Kötü şeyler olacak. Sevdiğini elinden kaçıracak. Engel olmak için bir şeyler yapması gerek. Tüm bunları o kadar güzel oynuyor, ve o kadar güzel aktarıyor ki -en azından bana- onun olduğu bölümleri ayrı bir zevkle izliyorum. Bu diziye kadar sempatiyle baktığım bir oyuncuydu artık devamlı takip edeceğim oyunculardan biri oldu.

0 bıdı bıdı:

top