Z Raporu - Aralık '09

  • O kadar da kötü başlamadıydı aslında. Ne olduysa ikinci yarısında oldu. Tam düz ovaya çıktık derken bir anda toz bulutları sardı etrafımı. Hiçbir şeyi net göremiyorum. Bir çok soru var aklımda. Hepsi cevapsız. Bazılarına cevap bulur gibi oluyorum. Bulduklarım canımı acıtıyor. Vazgeçiyorum.
  • İki haftadır ruh halimi anlatan iki kelime var. Dengesizlik ve can sıkıntısı. Yeni yıla da böyle girdim. Nasıl girersen öyle gider geyiğine inanmamak için temenniden öte hisler beslediğim ilk yıl 2010. Ne güzel düşüncelerim, ne olumlu hislerim vardı halbuki.
  • İki haftadır post olmamasının, raporun 4'üne kalmasının tek sebebi de bu halim. Rapor dedim de tüylerim dikildi yine. Bu aralar en nefret ettiğim kelime kendisi.
  • Beşiktaş mı? Süper geçti dediğim kasımda puan kaybetmeyen de onlar, felaket dediğim aralıkta galibiyet alamayan da onlar. Kalpten bağlanmışız. Tescillendi.

0 bıdı bıdı:

top