Konak Pier Bitmiştir

Ben demiyorum, hala İzmir'de yaşayan bir İzmirli söylüyor.


Peki ben ne diyorum?
Ah Konak Pier biliyor, bir devir muhteşemdik.

11 bıdı bıdı:

aamet jr. dedi ki...

Duyduğum anda kullanılmak istenen kalıplar listeme "öndeki arabayı takip et"i geçip bir numaradan giriş yapan şu cümleyi manalı bir şekilde kullandım ya, gözüm açık gitmem artık bu dünyadan.

schule dedi ki...

ne ki o kalıp, ben çözemedim :)

Adsız dedi ki...

Ah ..... biliyor,bir devir muhteşemdik.. Boşluğu doldurma fırsatını Konak Pier vermiş:)


Bilin bakalım ben kimim :)

schule dedi ki...

bu tahmini blogun sahibine bırakıyorum..

schule dedi ki...

bu arada aametin yeni yazısının içeriğini de görür gibiyim :
BJK:0-1:İ.B.B
erken veda :))

aamet jr. dedi ki...

@Adsız

Blogun çıkışında kar izlerine rastladım desem tutturur muyum acep?

@schule

Her veda erken değil midir zaten :P

schule dedi ki...

vaayy!!
yine damardan girdin aamet

Adsız dedi ki...

karda yürürken izimi belli etmem ben ama senin gibi detaycı birine yakalanmamı da olağan karşılıyorum ciğerim :)

schule dedi ki...

ay şu gizemi bırakır mısınız! Hakkı sen misin??

aamet jr. dedi ki...

Başı ö sonu lem. Bil bakalım kim bu :))

schule dedi ki...

"ciğerim" de şüphelendim ama...kar la ne alaka.
neyse öğrenirim onu :)

top