Sıradakii

10 ay önce giriş yaptığımız blog aleminde takım arkadaşlarımız çoğalıyor. Şule'den sonra Hakkı da el attı blog işine. E artık sıra sende be ciğerim. Tribünlerden sahaya inme vakti geldi. 10 numarayı da veririz, kaptanlığı da. Sen yeter ki sahaya gel.


8 bıdı bıdı:

Karasipahi dedi ki...

burda derler ki ; Gardaşım varmı yapcagımız bişey , canımsın :)

össlem dedi ki...

not now, but soon canım ciğerim :)

Karasipahi dedi ki...

yapım aşamasında anlaşılan

aamet jr. dedi ki...

Valla ben de öyle anladım..

össlem dedi ki...

:)

Karasipahi dedi ki...

bende yaptım ama aşama yok :)bi el be abi ne olursun ,elini ayagını öpeyim :)

schule dedi ki...

sorma ya
açmak marifet değilmiş bunu anladım
doldurmak çok zor

Karasipahi dedi ki...

hımm
ben dolduruyorum ama yorum yok , bir gün olacak, o da olacak , herkez beni tanıyacak ,

top