Canım Ailem

24. bölüm itibariyle kısa kısa..
  • Dizi henüz başlamadan isimlere bakıldığında Samim ile Ali'nin götüreceği bir dizi olacağa benziyordu. Lakin fikrim şudur ki en ön plana çıkanlar Halim ilen Meliha.
  • İlker Aksum sen ne oyuncuymuşsun be kardeşim. Yabancı Damat'ta da beğeniyorduk, gülüyorduk. Amma velakin drama oyunculuğun ondan da dehşetmiş ya. Bu kadar mı hissederek oynanır, o mimikler o hal tavır nedir be kardeşim. İnsanda Halimle arkadaş olup, dertlerin üstüne iki tek atma hissi uyandırıyorsun. Hele dükkandaki elemanlara neşeliyken iyi davranıp, sinirliyken önünden kovman yok mu bitiriyor beni.
  • Halim ve Meliha'dan sonra benim yıldızım peri kızı Feride. Bu üçlüden en az birinin olduğu bölümleri ayrı bir zevkle izliyorum.
  • Cancan, pambık, kocayanak, örümcek man, merdo, pehlivan.. Bilen bilir. Kız çocuklarına acayip bir sevgim vardır. Her yeri geldiğinde derim, "çocuğum olursa inşallah kızım olur" diye. İşte bu eleman "lan acaba mı?" deyip, bu meseleyi beni bir daha düşünmeye sevk eden eleman.
  • Furkan, Cumali adamımsınız.
  • Olgun Şimşek'te de ne ses varmış yahu. İlker Aksum'un rolüyle birleşince olağanüstü bir sahne çıkmış ortaya. İşte o performans..
  • Tez elden bir soundtrack bekliyorum. Halim'in hüzünlü anlarında çalan bir müzik var, harikulade. Albümde üstte bahsettiğim türkü de olmalı bence. Bir de Samim - Meliha aşkı için bir Zeki Müren şarkısı tabi.
  • Kenan topsun olum. Bu dünyada yatacak yerin yok. Ananı da al git.

0 bıdı bıdı:

top