Son Zamanlar

Doğru dürüst bir şeyler yazmayalı uzun zaman olmuş. Tek cümlelik postlardan geçilmez olmuş blog. Aslında bunun pek farkında olmadığım da söylenemez. Uzun süredir bilhassa güncel konular hakkında birşeyler karalıyordum. Fakat yazılarda bir bütünlük oluşturamadığım için yazıları yayımlamıyordum. Sonraları düşündüm de ne ben yazarım, ne de burası bir gazete köşesi. Kıçı kırık bir blog işte. Önemli olan benim bu konuda bir fikrim, bir görüşüm var deyip kabaca derdimi anlatabilmek sanırım. Bundan kelli çeşitli konularda fikrimi daha çok bloga aktarma planım var. Artık madde madde yazılardan mı oluşur yoksa girilip gelişemeden sonuca varılan ya da çok gelişip bir halta varamayan yazılardan mı oluşur bilemem.

Ha unutmadan, eğer okuyanlar da konular hakkındaki düşüncelerini paylaşıp bize fikir teatisinde bulunma fırsatını verirlerse müteşekkir oluruz kendilerine.

2 bıdı bıdı:

össlemm dedi ki...

canım benim aldığın bu karara en çok ben sevindim sanırım.. çünkü blogunu hem yakından takip edip aynı zamanda da futbol hususunda hiç bir fikri olmayan bir okuyucu olarak her gün beşiktaşın haberlerini görmekten çok sıkılmıştım :)) isabetli bir karar oldu.. hoş bu kararda benim serzenişlerimin etkisini de es geçmemek lazım :)

aamet jr. dedi ki...

Sen yine de fazla güvenme bu karara ehehehehe

top