UCL 09/10 -- Day 6

Beşiktaş: 1 - CSKA Moskova: 2

Bir avrupa macerasının daha sonuna geldik. Seneye görüşmek üzere.
Dipnot: Oradaydım

Yenilsen de yensen de biz hep geleceğiz
Çok seviyoruz seni biz hep seveceğiz
Ooooooooo karakartal

5 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

dipnot:ben de oradaydım olmaz olaydım...

aamet jr. dedi ki...

"Olmaz olaydım" mı? Fazla detaya girmeden şöyle bir genellersek İnönü'de nefes almanın verdiği haz yeter bu cümleyi kurmamak için. Çok ayıp, duymamış olayım :))

Adsız dedi ki...

ametcim inönünün atmosferi eyvallah.alman gereken maçı kaybetmekde ne demek ya zaten soğuktan donmuşuz bide yenilmek hiç ii değil.bu arada ben suat bende eski açıktaydım seni nie görmedim...maçlara gitmek istersen adamımız var statta beleş girdiririz seni kardeş haberin olsun....

aamet jr. dedi ki...

Valla Suatım benim bilet de eski açıktaydı ama maç saatine doğru gelen bir davetiyeyle numaralıdaki locaya dikey geçiş yaptım :)

Bugün de eski açıktayım. Gelirsen görüşebiliriz. Kapıdaki tanıdık meselesini de ikinci yarı başlayıcna bilare görüşürüz :))

Adsız dedi ki...

ametcim söze geçmiş olsun dileklerimi ileterek başlamak isterim.bugün eski açıkta olacaktım lakin günler öncesinden gelen bi yemek davetini geri çeviremediğim için maça gelemedim gelseydik senide görmüş olurduk inş bundan sonraki maçlarda görüşürüz...

top