Kolye


Bu aralar çok feci kolye takasım var. Ama neden bilmiyorum. Düşünüyorum, düşünüyorum. Bulamıyorum.

Bu aralar öyle bir trend falan yok mesela, heralde galiba sanırsam. Hoş, bugüne kadar bir şeyi trendy diye yaptığım görülmemiştir. Hatta ihtiyacım olduğu halde sırf trendy diye trendinin geçmesini beklediğim olaylar dahi olmuştur. Genelde herkesin bilmediği, dikkat çekmeyen nesneyi/fiiliyatı tercih ederim. Laaan, ya bu da modası geçmez başka bi trendse?

Kendimi güçsüz hissettiğim bir anda güç alabileceğim somut bir nesne ihtiyacı mı acaba diyorum. Fakat bugüne kadar o anlarda sığındığım tek şey var. O da somut değil. Oradan da bir şey çıkmıyor.

Velhasılı bünyede sebepsiz bir kolye takma arzusu var. Dün itibariyle kolye ucu aramalarım başladı. Önceliği deriye verdim. Şöyle hikayesi hoşuma gidecek tarihsel bir olgu, bir simge olabilir mesela. Her türlü öneriye ve hediyeye açığız.

p.s: Yalnız resmi yazıdan sonra buldum da, anahtar da hiç fena fikri değil aslında. Zaten cebimde kalabalık yapıyor diye, dışarıda kalmayı göze alarak anahtar taşımıyorum. Şöyle alüminyumlardan falan yaptırırsak fazla ağır da olmaz hani.

0 bıdı bıdı:

top